Syarat Perkhidmatan

Syarat Perkhidmatan

Kami tidak mempunyai polisi pemulangan, kerana barangan kami mudah rosak.

Walau bagaimanapun, jika anda mempunyai apa-apa  soalan atau kebimbangan mengenai item khusus anda. , sila hubungi kami di chat@wakethecrewcoffee.com .

Anda sentiasa boleh menghubungi kami untuk sebarang pertanyaan di chat@wakethecrewcoffee.com .


Kerosakan dan isu
Sila periksa pesanan anda semasa penerimaan dan hubungi kami dengan segera jika item itu rosak, rosak atau jika anda menerima item yang salah, supaya kami boleh menilai isu itu dan membetulkannya.


Pengecualian / item tidak boleh dipulangkan
Malangnya, kami tidak boleh menerima pemulangan barang jualan atau kad hadiah.


Bayaran balik
Kami akan memberitahu anda sebaik sahaja kami menerima dan memeriksa pemulangan anda, dan memberitahu anda jika bayaran balik telah diluluskan atau tidak. Jika diluluskan, anda akan dibayar balik secara automatik pada kaedah pembayaran asal anda. Sila ingat bahawa bank atau syarikat kad kredit anda mungkin mengambil sedikit masa untuk memproses dan menghantar bayaran balik juga.